Meest gestelde vragen
Wil je snel antwoord op jouw vraag? Veel informatie is al te vinden in onderstaande meest gestelde vragen. Komt u er niet uit neem dan contact met ons op via klantenservice@sweetoy.nl, wij helpen u graag!

Bestellen & Verzenden
Kan ik mijn adres nog wijzigen nadat ik een bestelling heb afgerond?
Je adres is nog te wijzigen tot het moment dat de bestelling de deur uitgaat. Daarna niet meer. Dit kan je doen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren tot het moment dat de bestelling de deur uitgaat. Daarna niet meer. Dit kan je doen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Als ik een bestelling gedaan heb, wanneer kan ik dan het product verwachten?
Bestellingen voor Nederland zijn voor 22:30 besteld is morgen in huis. Bestellingen voor België hebben een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.
Betaal ik verzendkosten?
Voor een bestelling betaal je 6,95 verzendkosten. Bestellingen boven de 45,00 worden gratis verzonden.
Wordt mijn pakket discreet verzonden?
Ja, al onze pakketten worden discreet verzonden. Dus er komt geen logo of bedrijfsnaam op de verpakking.

Klantenservice
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Je kunt ons bellen, WhatsAppen en mailen. Kijk bij het kopje contact voor de gegevens.
Wanneer kan ik een antwoord verwachten van de klantenservice?
De klantenservice is open op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren.

Retourneren
Hoe gaat retourneren in zijn werk?
Op de pagina retourneren staat alle informatie over dit proces.
Betaal ik verzendkosten bij het retourneren?
Wanneer een product defect is niet, dan krijgt u dit achteraf terug. Wanneer het product niet naar uw zin is zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Binnen hoeveel dagen is mijn retour afgehandeld?
Wanneer wij het product binnen hebben, zal dit binnen 5 werkdagen worden afgehandeld.

Betalen
Wat voor betalingsmethoden hebben jullie?
Op de pagina betaalmethoden staan alle betaalmethodes die wij aanbieden.
Betaal ik verzendkosten bij het retourneren?
Wanneer een product defect is niet, dan krijgt u dit achteraf terug. Wanneer het product niet naar uw zin is zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Binnen hoeveel dagen is mijn retour afgehandeld?
Wanneer wij het product binnen hebben, zal dit binnen 5 werkdagen worden afgehandeld.